DI 25 AUG - WIE ZIJN DIE MENSEN? WAT MAAKT HET UIT?

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

Re: DI 25 AUG - WIE ZIJN DIE MENSEN? WAT MAAKT HET UIT?

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » di 25 aug 2026, 21:39

SEKS-BIOSCOOP - GEWOON IN ROOSENDAAL -
ONZE ☆ LIEFDEVOLLE ☆ BEDRIJFSFILOSOFIE ☆ MAAKT ONS UNIEK!
BRUGSTRAAT 81 TE ROOSENDAAL
ONZE SITE : http://WWW.GEWOONINROOSENDAAL.NL

TELEFOON : 0165 - 566 499
MAIL : [email protected]

"JE KUNT OVERAL IN DE HELE WERELD TERECHT, MAAR JE MOET GEWOON IN ROOSENDAAL ZIJN"

Als je de Coaching Dinsdag bezocht hebt, is zelfs een bezoek aan ons aller SeksBioscoop leuker geworden.
Veel Mensen nemen vanaf dat moment zo vaak mogelijk afscheid van het woord "IK" en omarmen het woord "WIJ" meer en meer ......

Vandaag was het weer Coaching Dinsdag.

GEHEEL GRATIS.

Waar vind je dat nog? Ik bied het aan als eigenaar van SeksBioscoop GeWoon in Roosendaal. Waarom gratis? Omdat ik iets goed te maken heb met de mensheid :loveys: en daarom geef ik nu liefde terug. Simpel. Niet spannend en al helemaal niet zweverig.

Het mooie van Coaching Dinsdag is dat werkelijk iedereen welkom is.
Steeds vaker zitten er mensen tegenover mij die onze SeksBioscoop nog nooit hebben bezocht en dat waarschijnlijk ook nooit zullen doen.
En weet je wat?
Dat is helemaal prima. Als je zegt dat je iets vanuit liefde voor de medemens doet, moet je daar niet ineens allerlei vreemde restricties aan verbinden.

Ik vond het vandaag wel grappig dat een vreemde blijkbaar 100% vertrouwen heeft in de Coach die stukken schrijft en levensvragen beantwoordt, terwijl Mensen die ons aller SeksBioscoop bezoeken zo nu en dan toch denken: Wat kan hij mij nou vertellen? Het draait hier toch om seks??

Tja... daar moet ik dan weer een beetje om lachen.
:lol:

Vandaag waren we het er met elkaar over eens hoe jammer het eigenlijk is dat zo weinig mensen werkelijk over het leven durven nadenken.
Hoe is het toch mogelijk dat ik zoveel mensen zie lijden en strijden, zoveel mensen hun hoofd snoeihard tegen hun eigen verwachtingen zie stoten en dat zo weinig mensen doorhebben dat je jezelf nooit meer pijn hoeft te doen?

Natuurlijk doet het leven soms pijn.

Het leven kan soms GeWoon helemaal kut zijn.
Maar waarom zou je bovenop wat het leven je geeft ook jezelf nog eens extra pijn doen?

Daar hoef je geen raketgeleerde voor te zijn, dat ben ik ook zeker niet.
Wist je dat ik geen enkel schooldiploma bezit? :nono:

Ik heb simpelweg ontdekt dat mijn leven lange tijd helemaal niet leuk was, omdat ik het vanuit een totaal verkeerde manier benaderde. En sinds ik dat ben gaan zien, is mijn leven een stuk leuker geworden. Niet omdat alles ineens goed gaat. Ook nu zijn er momenten waarop het leven GeWoon even helemaal kut is.

Alleen betekent een kutmoment voor mij niet meer automatisch dat mijn leven zwaar is.

Dat vind ik een nogal belangrijk verschil.

Want veel mensen roepen dat ze graag anders in het leven zouden willen staan. Dat ze op zoek zijn naar geestelijke Vrijheid en blijvende innerlijke rust.
Dat vinden we met z'n allen machtig interessant om te roepen.
"Ooww, ooww, wat zijn die mensen goed bezig"

Maar er echt iets mee doen, dát is pas interessant.

Op het moment dat je bereid bent om werkelijk naar jezelf en naar je leven te kijken, kan er iets veranderen. Niet omdat je vanaf dat moment alles begrijpt en nooit meer ergens last van hebt, maar omdat je misschien voor het eerst ziet dat je niet overal op dezelfde manier op hoeft te reageren.

En soms is een goede vraag daarom veel waardevoller dan een snel antwoord.
De mensen die vandaag aanwezig waren, vonden dat ik hier vooral mee door moet gaan. Omdat ieder mens dat meer kennis opdoet, er één is.
Ik vind dat eigenlijk een prachtige gedachte.

Want met wat jij vandaag omarmt, omarm je morgen misschien een ander.
Wat jij vandaag over jezelf leert, neem je mee naar de mensen die je morgen ontmoet. En zo kunnen mensen elkaar steeds iets meer gevoel en kennis meegeven - en daarmee het begrip - dat we géén opzichzelfstaande wezens zijn.

Misschien verandert er daardoor niet meteen iets aan de hele wereld. Maar misschien wel aan één mens. En die ene mens neemt het vervolgens weer mee.

Daarom ga ik hiermee door.

Zolang ik het stuur van deze unieke SeksBioscoop vasthoud, blijft Coaching Dinsdag bestaan.
Ja, natuurlijk ga ik hiermee door.
Waarom zou ik ermee stoppen?

Maar de gedachte achter Coaching Dinsdag is niet afhankelijk van dat stuur.

Als ik het stuur van ons aller SeksBioscoop GeWoon in Roosendaal ooit loslaat, ben ik nog steeds dezelfde Mark. Dan heb ik nog steeds mijn levenservaring, mijn vragen, mijn fouten, mijn ontdekkingen en vooral mijn nieuwsgierigheid naar het leven.

Dus ja, ik blijf dit doen.
Niet omdat ik denk dat ik de wijsheid in pacht heb. Niet omdat ik de mensheid ga redden. En ook niet omdat ik vind dat iedereen moet gaan leven zoals ik leef.

Ik heb GeWoon in mijn eigen leven dingen ontdekt die ik eerder niet zag. En als ik iets daarvan met een ander mens kan delen, waarom zou ik dat dan voor mezelf houden?

Als er iemand tegenover mij zit, zijn we samen niet twee.

Wooowww... Mark, ga je nou toch de zweverige kant op?
Nee, nee, geen zorgen hahaha.

Ik bedoel het eigenlijk heel simpel.

Veel mensen hebben het idee dat hun vraag of hun probleem uniek is. Dat niemand ooit eerder heeft meegemaakt waar zij nu middenin zitten.

Maar raad eens?

Ik ben in mijn leven al tegen zoveel problemen aangelopen, heb zoveel gezocht, zoveel fouten gemaakt en mezelf ook vaak genoeg snoeihard tegen mijn eigen verwachtingen aan laten lopen, dat we elkaar daar misschien juist heel gemakkelijk in kunnen herkennen.

Jij hoeft tegenover mij dus niet de mens met het probleem te zijn en ik de man met het antwoord.
We zijn GeWoon twee mensen die even samen kijken.
En misschien zien we dan iets wat één van ons daarvoor nog niet zag.
Dat is voor mij Coaching Dinsdag.

Geen wedstrijdje wie het meeste weet. Geen meester tegenover een leerling.

GeWoon mensen die bereid zijn om even stil te staan en naar het leven te kijken.

En misschien is dat precies waarom ik hiermee doorga zolang ik ademhaal.

Ik wil daarom iedereen die vandaag aanwezig was enorm bedanken.
Voor jullie tijd, voor jullie inbreng, voor jullie energie en vooral voor jullie vertrouwen.

Want dat vertrouwen is voor mij niet vanzelfsprekend.

Wanneer iemand tegenover je gaat zitten en iets van zichzelf durft te laten zien, krijg je iets wat je met respect moet behandelen.
Dat vertrouwen waardeer ik enorm.

Dank jullie wel dat jullie er waren. Dank jullie wel voor alles wat jullie vandaag hebben ingebracht. En dank jullie wel dat jullie samen met mij bereid waren om GeWoon eens even naar het leven te kijken.

Misschien is - naar het leven kijken - wel precies waar het allemaal begint.

Namasté ❤️

Mark
(eigenaar SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal)

Call-to-action:
♥ ♥ ♥ KLIK HIER ♥ ♥ ♥ Als je de behoefte voelt om te reageren ....

SEKS-BIOSCOOP - GEWOON IN ROOSENDAAL -
ONZE ☆ LIEFDEVOLLE ☆ BEDRIJFSFILOSOFIE ☆ MAAKT ONS UNIEK!
BRUGSTRAAT 81 TE ROOSENDAAL
ONZE SITE : http://WWW.GEWOONINROOSENDAAL.NL

TELEFOON : 0165 - 566 499
MAIL : [email protected]

"JE KUNT OVERAL IN DE HELE WERELD TERECHT, MAAR JE MOET GEWOON IN ROOSENDAAL ZIJN"

Vandaag is van jou.

HET GeWoon DOEN is vandaag van jou.

Maak er iets moois van, voor jezelf én voor elkaar.

Samen maken we alles mooier ❤️

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

DI 25 AUG - WIE ZIJN DIE MENSEN? WAT MAAKT HET UIT?

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » di 25 aug 2026, 21:22

Maak een account op ons aller (SEKS) FORUM

- ruim 31.000 leden -

Ontdek een plek waar volwassenen elkaar vinden voor spannende en gewenste contacten in een discrete en ontspannen sfeer.

Hete Stellen - Alleengaande Dames - TraVestie Dames - Heren Gay-Bi-Hetero - en Mensen die niet in een hokje willen passen - die allemaal openstaan voor nieuwe ontmoetingen, prikkelende gesprekken en het opbouwen van zéér gewenste SEKS - CONTACTEN.

Door je te registreren krijg je toegang tot alle profielen, onderwerpen en mogelijkheden om zelf actief in contact te komen met anderen die hetzelfde zoeken. Zo haal je meer uit de community en mis je geen enkele interessante (SEKS) ontmoeting.

Call-to-action:
WELKOM, MAAK HEEL EENVOUDIG EEN NIEUW ACCOUNT AAN
♥ ♥ ♥ KLIK HIER ♥ ♥ ♥

Team ❤️

SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
- uiteraard met een uitstekende luchtbehandeling in de winkel en in alle zalen -
Ons aller Johanness-Terras - de Praatlaan en de magische Fluister-Tuin met daarin een enorme Boeddha, vormen de rode draad binnen het - GeWoon DOEN -
Wij bieden ongekende mogelijkheden in onze 4 Playrooms en garanderen het Geestelijke en Lichamelijke welbevinden van iedere bezoeker.
- Aardige mensen zijn meer dan welkom om - GeWoon - te komen doen.
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499

Vandaag is van jou.

HET GeWoon DOEN is vandaag van jou.

Maak er iets moois van, voor jezelf én voor elkaar.

Samen maken we alles mooier ❤️

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)