SEKS-BIOSCOOP - GEWOON IN ROOSENDAAL -
ONZE ☆ LIEFDEVOLLE ☆ BEDRIJFSFILOSOFIE ☆ MAAKT ONS UNIEK!
BRUGSTRAAT 81 TE ROOSENDAAL
ONZE SITE : http://WWW.GEWOONINROOSENDAAL.NLTELEFOON : 0165 - 566 499
MAIL : [email protected] "JE KUNT OVERAL IN DE HELE WERELD TERECHT, MAAR JE MOET GEWOON IN ROOSENDAAL ZIJN"
● TITEL : “ LOSLATEN WAT NIET MEER KLOPT ”
Na 17 jaren, van zeven dagen per week aanwezig zijn, van reageren, uitleggen, openen, véél
spiegelen en honderden stukken waarin ik probeerde woorden te geven aan wat leven en
liefdevol bewustzijn kunnen zijn, is er iets verschoven.
Niet omdat het minder belangrijk werd.
Niet omdat het niet meer waardevol was.
Maar omdat het anders werd.
"Ik" - ik spreek hier vanuit mijn bescheiden rol als eigenaar -
heb de regie op ons aller Forum vanaf Zaterdag 11 April bij de ForumVrienden en bezoekers gelegd. Forum, mail en telefoon zijn vormen waarin iets kan ontstaan wat steeds vaker begon te lijken op verwachting vóór verbinding.
Antwoorden werden gelezen en gehoord, maar niet meer echt ontvangen.
Vragen kwamen terug, soms dezelfde, vaak sneller dan het antwoord kon landen.
En ergens daarin ging iets verloren wat voor mij altijd de kern is geweest:
Namelijk - De echte ontmoeting in het moment - Op een gegeven moment merkte ik dat deze manier van communiceren
niet meer volledig past bij hoe ik zelf het liefst werk, leef en contact laat ontstaan.
Niet als oordeel, maar als constatering dat vorm en beweging niet altijd gelijk blijven. En tegelijk ook het besef dat ik daarin zelf net zo goed onderdeel ben van hetzelfde geheel waar ik over spreek.
In mijn werk, in mijn bedrijf, in het directe contact met mensen, gebeurt iets totaal anders.
Daar kijken we elkaar aan.
Daar valt de spanning van verwachtingen weg.
Daar ontstaat (liefdevolle) afstemming, menselijkheid, rust — soms zelfs stilte die meer zegt dan woorden.Een simpel voorbeeld: waar in schriftelijke communicatie een vraag kan blijven hangen, of opnieuw gesteld wordt vanuit een vooraf gevormd beeld van hoe het antwoord “zou moeten zijn”, ontstaat in direct contact vaak meteen helderheid.
Niet omdat het mooier is, maar omdat het direct is. Levend. Aanwezig.
En dat verschil is wezenlijk geworden.Daarom is mijn rol in de online wereld veranderd. Niet kleiner. Niet minder betrokken. Maar anders van vorm. Minder in de voortdurende stroom van reactie, en meer in het bewaken van waar mijn manier van werken
echt tot zijn recht komt.
Wat daarin ook belangrijk is om te benoemen: in al deze jaren is er nooit gekozen voor de makkelijke weg van commercie of druk van buitenaf.
Integendeel...
Er is juist steeds gekozen om toegankelijk te blijven, om ruimte te geven, om gratis coaching te blijven aanbieden en om soms zelfs bewust - omzet - en kansen los te laten wanneer dat niet paste bij het welbevinden van mensen.
Niet als strategie, maar als uitgangspunt.Want wat er binnen mijn bedrijf gebeurt, blijft onveranderd in de kern.De gratis coaching blijft. De liefdevolle aandacht blijft. De bescherming van mensen, van vrouwen, van de sfeer en de vrijheid binnen de muren van mijn werk blijft zoals die altijd is geweest.
Daar verandert niets aan.Wat verandert is de plek waar ik nog voortdurend “aan” sta in woorden.
Die energie is verschoven naar waar ze het meest zuiver blijft.We moeten allemaal omgaan met wat ons onderweg in de buitenwereld tegenkomt.
En ook ons aller Forum maakt daar deel van uit — van diezelfde, soms onrustige, soms verwarrende, soms haastige wereld waarin verwachtingen snel ontstaan.
Binnen de muren van mijn bedrijf is dat anders. Daar staat de tijd niet stil uit stilstand, maar uit aandacht. Daar blijft de basis eenvoudig en helder: liefde voor de medemens.
❤️ En dus ook voor jou.... ❤️
En precies daar ligt ook de toekomst.Niet in meer herhaling, meer uitleggen of meer reageren, maar in verdieping van wat direct werkt. Kleiner in ruis, groter in betekenis. Meer ruimte voor echte ontmoeting, minder afhankelijk van interpretatie op afstand.
Alles wat klopt, blijft groeien op de plek waar het gezien en gevoeld kan worden.
De richting is niet minder, maar helderder geworden.
En precies daarin ligt de uitnodiging voor wat komt.Wie zich herkent in deze manier van kijken, in deze manier van omgaan met mensen en met leven, is welkom om dat ook te ervaren binnen de wereld die wij -
in al die jaren - met zorg en toewijding hebben opgebouwd.
Niet als belofte op afstand,
niet als woorden op ons aller Forum,
maar als iets wat alleen echt begrepen wordt wanneer je het zelf ervaart.Binnen de muren van ons alles SeksBioscoop GeWoon in Roosendaal, is er niets veranderd in de kern: aandacht, respect, bescherming waar nodig, ruimte waar het kan en altijd de focus op het welbevinden van de mens achter het verhaal.Daarin ligt onze kracht.
Niet in woorden alleen, maar in wat - echt - voelbaar is zodra je binnenstapt.
En dat is waar het vanaf NU begint....Het staat iedereen vrij om hierop te reageren ....
● Call-to-action: ♥ ♥ ♥ KLIK HIER ♥ ♥ ♥ en kom heel handig in het juiste topic terecht.... Met alle plezier en het gezicht gericht naar de toekomst,
Mark ❤️
Eigenaar SeksBioscoop GeWoon in Roosendaal