Een revolutionair liefdesproject
VRIJDAG 3 OKTOBER EN ZATERDAG 4 OKTOBER Ik verbaas me regelmatig door te kijken naar mensen die het zichzelf & uiteraard ook anderen enorm lastig maken.
(ik denk dan, hoe is het mogelijk dat je zelf niet door hebt hoe belachelijk je jezelf gedraagt)
- Verwachtingspatronen, waardoor mensen in een zeer smalle donkere gang leven
- Ik Ik Ik gerelateerd handelen
- Controle Zucht
- Angst gerelateerd denken
- Onvolwassenheid (volwassen zijn heeft niets met leeftijd te maken)
Het wordt steeds meer mensen duidelijk dat het bovenstaande totaal niet nodig is - en zelfs ongewenst is - binnen de muren van Seksbioscoop GeWoon in Roosendaal.
"Onze liefdevolle bedrijfsfilosofie is géén grapje, maar een manier van leven" Vanaf 17 Februari 2009 tot aan vandaag de dag moeten Teamleden
de GeWoon in Roosendaal bedrijfsfilosofie dagelijks
en met engelengeduld blijven herhalen op zowel ons aller Forum, als in ons pand aan de Brugsraat 81 te Roosendaal.
NIEMAND kan het ons kwalijk nemen,
dat ons geduld zo langzamerhand op is en dat het tijd is, dat het - iedereen - duidelijk wordt, dat er binnen SeksBioscoop GeWoon in Roosendaal géén enkele ruimte meer is voor ongewenst / egocentrisch gedrag.
Een revolutionair liefdesproject
VRIJDAG 3 OKTOBER EN ZATERDAG 4 OKTOBER Hoe werkt dat in mijn hoofd en in mijn rol als eigenaar van GeWoon in Roosendaal?
Wanneer ik geïnspireerd raak door een buitengewoon project, doorbreken al mijn gedachten hun grenzen.
Mijn geest overstijgt beperkingen, mijn bewustzijn breidt zich uit in alle richtingen en in korte tijd leef ik in een nieuwe, geweldige, wonderbaarlijke en liefdevolle wereld.
Ik laat me door niets en niemand tegenhouden om onze
unieke & liefdevolle bedrijfsfilosofie uit te dragen .... in de hoop dat het bijdraagt aan een mooiere
(swingers) wereld en dus direct aan jouw welbevinden.
- jouw welbevinden is mijn drive - Mark Quichot
(eigenaar GeWoon in Roosendaal)